00.12

Jag vill ha den där som inte dömer och tycker att jag är vacker i mitt trassliga hår.
Och du bryr dig nog inte om mitt trassliga hår, men jag vill känna känslan av att vara vacker.
Vi kommer aldrig ha det där romantiska med texrader, känsla och kärlek till de ljud vi gör när vi sover.

Jag vet att du älskar mig.
Och jag älskar dig.

Och tanken på att du en dag inte kommer finnas bredvid mig i sängen med ditt hår i mitt ansikte och att inte få höra dig snarka dödar mig.

Lika mycket som vi dödar varandra.

Jag vill få ner mina känslor i skrift.
Jag vill hitta orken till att få dig att lyssna.
Men jag vet inte om jag kommer klara av något av det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0